Kategorie

Skontaktuj się z nami

Telefony odbieramy od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00 - 18:00

Telefon:+48 502 189 464

Na maile odpowiadamy w godzinach 8:00 - 22:00

Jak zwrócić towar

Nie trafiłeś z rozmiarem / kolorem? Nie ma problemu - zgodnie z ustawą o prawach konsumenta na zwrot towaru zakupionego na odległość (przez internet) masz 14 dni.

Nie musisz podawać powodu zwrotu, ale liczymy, że to zrobisz - ta informacja pozwoli nam lepiej odpowiedzieć na Twoje potrzeby w przyszłości.

> ZWROT TOWARU NA WŁASNY KOSZT

Aby zwrócić towar wystarczy wykonać kilka prostych kroków. Pamiętaj, że przesyłkę wysyłasz na własny koszt, nie ma możliwości osobistego zwrotu towaru w siedzibie naszej firmy. Prosimy również nie wysyłać paczek za pobraniem - nie mamy możliwości ich odbioru.
1. Wypełnij Formularz zwrotu dostępny 


2. Wydrukuj i podpisz formularz zwrotu towaru.
3. Przygotuj i dobrze zabezpiecz przesyłkę.


4. Prześlij paczkę na adres:
    Tygrysek
    pl. Zwycięstwa 25, 28-100 Busko-Zdrój
    Z dopiskiem:
    ZWROT - TYGRYSEK
WAŻNE INFORMACJE

Jeśli nie masz drukarki
jeżeli nie posiadasz drukarki, możesz napisać oświadczenie o odstąpieniu od umowy ręcznie, pamiętaj jednak by zawrzeć w nim wszystkie wymagane dane (swoje dane kontaktowe, wyszczególnienie ilości i rodzaju zwracanych produktów, dacie złożenia wypowiedzenia umowy).

Jeśli płaciłeś za pobraniem (gotówką przy odbiorze)
Jeżeli podczas zamówienia wybrałeś płatność za pobraniem (gotówką przy odbiorze), pamiętaj o podaniu w formularzu zwrotu numeru konta, na które ma być zwrócona Twoja wpłata.

Co powinna zawierać przesyłka?
 zwracany towar, najlepiej w oryginalnym opakowaniu
 Formularz Zwrotu Towaru (Odstąpienia od umowy)
 oryginał lub kopię dowodu zakupu (paragonu lub faktury VAT) albo inny dowód potwierdzający zakup.

Jak i kiedy otrzymasz zwrot
Po otrzymaniu przez nas twojego zwrotu i sprawdzeniu paczki na magazynie, w ciągu maksymalnie 14 dni środki wydane na zwracany produkt (oraz jego wysyłkę) wrócą na Twoje konto. Jeśli podczas zamówienia wybrałeś płatność za pobraniem (gotówką przy odbiorze), pamiętaj o wskazaniu numeru rachunku bankowego, na który ma nastąpić zwrot. Jeśli wybrałeś przedpłatę - należność zwrócimy na konto, z którego dokonana została wpłata.

Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, by oferowane przez nas produkty odpowiadały najwyższym standardom i odpowiadały wymaganiom klientów. Jeżeli jednak zauważyłeś jakąś wadę produktu, cos się zepsuło - postępuj zgodnie z poniższym schematem.

1. Wyślij, wydrukuj i podpisz Formularz reklamacyjny, opisz na czym polega wada produktu, najlepiej dołącz zdjęcia.
2. Po otrzymaniu formularza i jego analizie, skontaktuje się z Tobą pracownik naszego serwisu. Otrzymasz informacje, jak przebiegać       będzie proces reklamacji.
3. Jeżeli pracownik serwisu nie wskaże innego rozwiązania, spakuj i dobrze zabezpiecz paczkę.
    Wyślij ją na adres:
    Tygrysek
    pl. Zwycięstwa 25, 28-100 Busko-Zdrój
    Z dopiskiem:
    REKLAMACJA - TYGRYSEK
4. W ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki, Twoje zgłoszenie zostanie rozpatrzone. Pracownik serwisu skontaktuje się z Tobą, by     poinformować o jego wyniku.
Co powinna zawierać paczka?
 reklamowany produkt (o ile pracownik serwisu nie wskaże innego rozwiązania - dotyczy produktów o dużych gabarytach),
 wypełniony i podpisany formularz reklamacyjny zwierający szczegóły reklamacji (czego dotyczy reklamacja, kiedy nastąpiło  uszkodzenie, okoliczności uzasadniające reklamację)
 dowód zakupu produktu 

Gwarancja czy rękojmia - kiedy mogę zgłosić reklamację?
 Część produktów oferowanych na stronie republikasportu.pl posiada gwarancję producenta. Informacja o tym fakcie zamieszczona jest w opisie produktu, a w jego opakowaniu znajdziesz kartę gwarancyjną lub informację, co zrobić, by ją uzyskać.
W karcie gwarancyjnej wskazany jest zarówno okres obowiązywania gwarancji, jak i sposoby naprawy produktu. Jeżeli chcesz skorzystać z naprawy gwarancyjnej, wyślij informację i produkt do producenta lub wskazanego przez niego serwis.
 Przysługuje Ci również prawo do skorzystania z rękojmi. Okres jej obowiązywania to dwa lata od momentu zakupu. Rękojmia obejmuje wady fizyczne produktu ujawnione w trakcie użytkowania.
Jeżeli chcesz skorzystać z rękojmi, produkt odsyłasz do sklepu. Prosimy o zastosowanie wskazanej powyżej procedury reklamacji. 

Pozasądowe Sposoby Rozpatrywania Reklamacji i Dochodzenia Roszczeń
Konsumenci mają możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

Szczegółowe informacje na temat:
 polubownych sposobów rozpatrywania sporów konsumenckich, takich jak: postępowanie przez stałymi polubownymi sądami konsumenckimi przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej (SPSK IH), mediacja realizowana przez IH, Postępowanie prowadzone przez Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce (ECK Polska),
 trybu postepowania oraz
 zasad dostępu do ww. procedur,
 listy adresowej właściwych ośrodków IH oraz podmiotów świadczących usługę pozasądowego rozstrzygania sporów określa opracowany przez UOKiK Poradnik dla Konsumentów Polubowne Rozstrzyganie Sporów Konsumenckich W Polsce,
Skorzystanie z ww. Alternatywnych Metod Rozstrzygania Sporów (ADR) jest możliwe, o ile:
 zakończono proces reklamacyjny w Sklepie
 Konsument i Sklep wyrazili zgodę na uruchomienie procedury polubownego rozstrzygania sporu. 
Informacje o zwrocie i reklamacji towaru znajdziesz również w Regulamin